10.8.06

New Born...

baby Lilin Syuuukkkuuurrr kepada tuhan.. alhamdulillah.. aku dapat seorang lagi nephew baru sebentar tadi.. BABY GAL!!! memang impian keluarga aku untuk memiliki baby gal selain dari 2 hero yang amat nakal dan terlampau agresif.. satu lagi kurniaan tuhan yang lahir untuk melalui segala cabaran dan dugaan hidup yang telah pun tersurat dalam hidupnya.. aku doakan semoga baby gal baru ini dapat menempuh hidupnya dalam dunia yang penuh hipokrit ini dengan sabar n tabah.. Yupp!! semuanya telah ditentukan.. terasa nak menangis plak bila memikirkan perihal baby!!! l love kids.. Yaahoooo!!! tak sabar nak tengok Nephew baruuu!!! Bila nak ada baby neh...???

2 comments:

  1. congrats gak dapat new niece!!
    arap dia comey macam aku dulu2..

    ReplyDelete
  2. eleh.. perasan la ko sis... baby tuh memang sgt comel giler... kurus tinggi lampai.. leh jadi model mengantikan cita2 uda dia yang tak tercapai.. hehehe

    ReplyDelete

Featured Post

TANDA DAN PENGALAMAN KEGUGURAN BAYI

Bulan April adalah bulan yang sepatutnya aku tunggu-tunggu... Mengikut pengiraan dari first Scan Ultrasound aku bakal melahirkan seorang an...