24.1.08

susah sgt nak kasi ke??!!

apalah manusia yg penuh hasad dengki neh... susah sgt ke nak kasi penilaian PDA kat aku A?? apa ingat aku tak de peningkatan?? ka mata buta?? buat2 tak nampak?? aku punyalah kerja penuh semangat.. try not to make a mistake, angka semua dah naik banding tahun lepas pun nak kasi aku B?? bodoh ka?? tak adil!! tak adil!!! napa tak kira point yg aku dpt tinggi tu?? napa still ckp point aku rendah sampai kasi aku B?? aku nak habaq kat bos... tak adil tak adil... ~~~~~~~~~~nk pi ngadu kat bos neh~~~~~~~~ nasib baik bos dah awal2 discuss ngan minah kedekut tu ttg pda aku!!! aku baru nak hambur bos, bos ckp " I dah naikkan semua point u" i rasa u layak dpt "A"... hah!! baru minah tu tau... dah terang lagi nak bersuluh pulak!! apsal nak sekat rezeki org neh?? 4 tahun aku bersabar... tahun ni tak leh nak sabar bila ditindas lagi di pijak orang lain... konon supervisor... aku kerja lagi lama dari dia... patut mata buta!! ada brother sorang ni pun tak pueh hati ngan minah ni... tak tau lah dpt A ke tak... yg selalu kaki ponteng n Mc memang lah layak dpt B!!! tapi lantak lah ma org lain.. janji aku dh dpt A harap2 management pun setuju aku bg A.... adalah rezeki anak aku nanti bila keluar... sapa nak kasi seribu lebih beb?? itulah kira bonus aku... dah 4 tahun tak da bonus tau!!! tapi nampaknya bulan 3 ni byk gak dpt rezeki anak aku ni... duit increment, duit pda, duit lain2 lagi... syukur... alhamdulillah... ~~~~~~~~~'nasib baik bos perasan n memahami'~~~~~~~~~

2 comments:

  1. hey~ yeah .. been some time since then .. haha .. hope everything is doing well for u .. by the way .. do check out my new blog "luckyshitisjustshit.blogspot.com" .. been quite busy because im now in the army .. haha .. so didnt update much..

    ReplyDelete
  2. wah... join army?? got muscle everywhere lah... hehehehehe thanks!!!

    ReplyDelete

Featured Post

TANDA DAN PENGALAMAN KEGUGURAN BAYI

Bulan April adalah bulan yang sepatutnya aku tunggu-tunggu... Mengikut pengiraan dari first Scan Ultrasound aku bakal melahirkan seorang an...