14.11.08

oh my god!!! sakit kepala aku makin worse... aku dah muntah2... batuk... selsema... agaknya aku
terlalu letih sgt... semalam kat sini ada buat check up... amik darah, cek glugose.. lemak dlm
darah... cholestrol, tekanan darah, weight... semua ok... cuma tekanan darah aku rendah...
patutlah aku rasa blurr... rupanya darah tak sampai... so, lepas ni kena sujud lama2 skets biar
oksigen ngan darah tu sampai ke otak.... hehehe cos dalam kajian ada menyatakan di kepala ada
satu bahagian yang darah dan oksigen (if m not mistaken) tak sampai ke kepala tetapi apabila
kita bersujud, darah akan sampai ke seluruh bahagian tersebut... so, cam tak paham jekk kena
sujud lama2 skets... minah tu ada sound... hati2... cos leh colapse... setakat ni ok lagi kot.. cuma
blur sgt2 jekkk...
hurmm kena gi jumpa doktor lagi ni... nak check balik tekanan darah...

No comments:

Post a Comment

Featured Post

TANDA DAN PENGALAMAN KEGUGURAN BAYI

Bulan April adalah bulan yang sepatutnya aku tunggu-tunggu... Mengikut pengiraan dari first Scan Ultrasound aku bakal melahirkan seorang an...