1.9.13

RAWATAN DAN MENGHILANGKAN FIBROID DAN CYST

Dalam Entry saya sebelum ni saya ada cerita tentang fibroid.. camne nak rawat... dan pengalaman saya sendiri... sekarang saya mencuba pula Jamu Susuk Dara yang boleh merawat pelbagai penyakit.. alhamdulilah.. makin hari makin kecut dari 4.2cm tak silap saya.. skarang dah 2.1cm... alhamdulillah... Dan sekarang saya menjadi pelanggan tetap dan telah menjadi AGen Jamu Susuk Dara ni (JSD).  Kalau blogger2 nak dapatkan barangan JSD ni hubungi terus saya... PM/SMS/Whatsaap 016-6421976 atau cari saya di facebook.. fazia_rina@yahoo.com... insyallah... kita yang ada pengalaman ni boleh kongsi sama2 kebaikan dan manfaat jamu atau ubat yang kita ambil untuk dikongsi kepada semua orang kan.. kat sini ada info skets dari Pengasas JSD...
 
                                   
 

 
As salam uolss..Di sini suka saya nak kongsikan bagaimana cara produk Jamu Susuk Dara bertindak untuk merawat penyakit cyst/fibriod yang semakin menular di kalangan wanita zaman moden ini..Perkongsian ini adalah daripada pengasas atau “mem” besar JSD, puan Hanni Borhan (FB: honeydew hanni) ye..walau bagaimanapun, korang tetap disyorkan berjumpa doctor untuk pemantauan cyst/fibriod korang ye..ini adalah rawatan alternatif.. tak salah nak mencuba kan? Plus, memang ramai yang dah cuba n hasilnya, doc sendiri pun terkejut camne penyakit cyst diorang cepat kecut dan lama kelamaan hilang dan tak perlu buat operation. Amazing kan?? Tapi untuk peringatan, pastikan saiz cyst/fibriod korang bawah 3cm ye..saiz cyst/fibriod lebih daripada 3cm memungkinkan korang utk menahan sakit berbulan2 dengan rawatan cara JSD ni..keputusan berpihak kepada anda..Take it or leave it!
 
 

JAMU PENGANTIIN DARA RM65 10 BIJI

 
 
Jamu Susuk Pengantin Dara dan Jamu Aku Dara
adalah gabungan dos tertinggi dalam sejarah Jamu yang boleh membuatkan pengguna pengsan jika makan dan guna tanpa kawalan. Gabungan ini utk mengugurkan cyst dan fibroid yg bersaiz 3cm ke bawah..jika saiz fibroid dan cyst besar ianya akan mengecutkan dan menjadikan saiznya kecil mengambil masa 3 ke 6 bulan dgn simptom spt demam dan sakit2 urat2 setiap hari.
 
 

JAMU JALINAN CINTA RM48.OO 40 BIJI


 
Ketika proses pengguguran cyst dan fibroid, user akan mengalami demam panas yg sangat tinggi, sakit badan dan kekejangan otot dan ari2..sebelom proses keguguran, akan berlaku pendarahan spt datang bulan dan disertakan dgn ketulan darah dan seterusnya ketulan penyakit. Selepas proses keguguran penyakit tersebut, pesakit atau pengguna akan turun darah spt selepas bersalin diantara 14 hari ke 60 hari. Selepas proses ini, disyorkan memakan JAMU JALINAN CINTA supaya luka2 dalam rahim cepat sembuh dan memberikan bekalan tenaga. Ketika proses ini juga, pengguna ataupun pesakit dinasihatkan cukup bekalan air antara 3 liter ke 6 liter sehari..makan pantang seperti orang bersalin.


DEEP HEAT LOTION RM48.00
 
Disyorkan juga ketika dalam proses rawatan menyediakan paracetamol ataupon panadol utk mengawal demam. Jika cyst dan fibroid besar memang ternyata sangat sakit dan perlu bantuan ubat tahan sakit dari klinik dan farmasi untuk kelegaan semasa rawatan yg akan terkena spt simtom2 demam dan bentan ketika rawatan. Anda disyorkan menyapukan Deep heat Lotion di ari2 dan juga tapak kaki utk kelegaan utk menggantikan tungku.
 

  
 

 
Untuk persediaan awal sebelom rawatan, anda digalakkan mengamalkan Coklat Love Habibi diantara 3 bulan ke 6 bulan sebelom memulakan rawatan cyst dan fibroid.. ini membantu utk badan anda bersedia menerima herba..setelah mengamalkan Coklat Love habibi sila buat persediaan rawatan dengan bekalan Jamu Aku Dara 6 botol sehingga 12 botol dan maksimum 6 botol Jamu susuk Pengantin Dara utk memastikan rawatan anda mendapat bekalan herba yang cukup dan tidak terputus ubat ketika rawatan.
 
Suka saya ingatkan, berhenti daripada pengambilan Jamu Aku Dara selepas anda yakin anda sehat sepenuhnya.”
 
regards;
-Honeydew Hanni-
 
**p/s: JAMU AKU DARA masih not available dalam pasaran ye uolss..jangkaan pengeluaran stok semula pada tahun hadapan, harap maklum. Sementara menunggu stok JAMU AKU DARA, boleh gantikan dengan COKLAT LOVE HABIBI.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

TANDA DAN PENGALAMAN KEGUGURAN BAYI

Bulan April adalah bulan yang sepatutnya aku tunggu-tunggu... Mengikut pengiraan dari first Scan Ultrasound aku bakal melahirkan seorang an...