16.10.06

~Aku CinTa KaMu~

mAkASiH cOwO YaNg berNaMa ~Bambang Taufik Aditya @ iBenK~
Dengarlah cintaku
Aku akan bernyanyi
sebuah lagu tentang cinta
Yang berakhir bahagia
Aku cinta kepadamu
Bagai bintang dilangit
Begitu cinta kita
Takkan pernah terhapus masa
Kau t'lah sempurnakan dia untuk diriku
Aku bukan pujangga yang pandai
Merangkai kata
Yang ku punya hanyalah
Sengenggam cinta
Ku tak slalu kirimkan bunga
Untuk tenangkan hatimu
Mungkin aku tak selalu ada di dekat mu
Ku tak akan goyah
Tegar hati ini
Hingga dunia tak bermentari
Satu yang ku minta
Yakini dirimu hati ini milikmu
Semua yang ku ucapkan
Melebihi dari semua rasa
Cinta untuk mu...
From : ibenk, sukabumi, bandung indonesia

No comments:

Post a Comment

Featured Post

TANDA DAN PENGALAMAN KEGUGURAN BAYI

Bulan April adalah bulan yang sepatutnya aku tunggu-tunggu... Mengikut pengiraan dari first Scan Ultrasound aku bakal melahirkan seorang an...