21.11.06

~~{37 days to go}~~

Merdeka Street Bandug Supermall Ini bangunan kuno yg terletak di sudut antara jalan braga dengan jalan veteran. sekitar jam 7 am. * gambar ehsan dari Bandung City Homepage wew... m so excited last night and packed all my stuff to bandung... (eh lupa nak mention.. aku akan ke bandung next months.. celebrate raya haji and New Year kat sana..) hahah.. padahal masih lama lagi.. i dunno why m so excited.. samada nak jumpa ngan my YaYank.. atau mu melihat cewe cowo bandung atau anak-anak skolah yang cute mute, atau shopping yang sememangnya barang murah2 kat sana atau this is my first time melawat negara org luar dari malaysia.. Selain dari dukungan dari my sis and her hubby *peah ko kakak aku tau* hehe.. dari kengkawan yang dah penah melawat ke bandung.. mengatakan terasa tak nak balik jek dari sana.. and who knows, i stay there forever even currency dorang ciput.. tapi yang penting hapiness. mungkin aku akan ketemu kebahagiaan disana?? sapa tau kan?? But actually aku ke bandung hanya 2 hari sebelum balik kesini.. most probably aku akan ke sukabumi which its a small town. my plan is sesampai di bandara shoping le jap.. beli 2-3 lai baju ke cos aku tak bawak baju byk.. then baru lah kesukabumi.. dari bandung ke sukabumi mengambil masa 3 jam perjalanan.. dan ke sana bukan naik angkut-angkut.. tapi naik bas express.... hurmm.. macamana la agaknya celebrate new year kat sana ek?? sama ke mcm kat sini?? tapi according tu Ana and Rani (my sukabumi's fwens) mereka lebih suka celebrate di laut.. i dunno.. jauh gak dalam sejam dari ke sukabumi.. tak ingatlah nama pantai tu.. and according from wisnu and budi also ibenk.. konsert mereka tak tentu masa.. kadang2 selang 2 hari ada konsert.. yang best depan walnet mereka.. (hahah aku bakal lepak disitu bersama ibenk). hurmmm pic2 disukabumi gak mu masuk lah.. kenapa ya?? kat kepaa ootak aku ni nak membeli belah.. tapi sayangnya... lately ni byk plak nak kena guna duit.. hurmmm alamat bawak cukup2 makan jelah... nasib baik lah aku diberi tumpang tinggal di Villa uncle Ibenk.. so, sedikit sebanyak kurang lah perbelanjaan untuk tempat tinggal.. hurmmm aku tak sabar nak ke sana... lebih2 lagi my first time nak jumpa si Ibenk.. dun worry.. my cousin si Iwan will follow me.. and please pray for me.. moga2 selamat pegi dan balik... okies!!

2 comments:

  1. reti ka ke sana? *tanya ala2 riak sambey belai 'kaka'..*

    ReplyDelete
  2. +heartbeat sis... aku rindu kat hang...

    ReplyDelete

Featured Post

TANDA DAN PENGALAMAN KEGUGURAN BAYI

Bulan April adalah bulan yang sepatutnya aku tunggu-tunggu... Mengikut pengiraan dari first Scan Ultrasound aku bakal melahirkan seorang an...