12.11.08

blurr.....

2 hari aku cuti sakit kerana food poisoning... plus of course my migrain... kali ni dia attack... tak taula nak describe camne... menangis2 aku dibuatnya... aku ketuk pala aku kat dinding... rasa lega skets... tapi hubby aku tarik tangan aku... "napa hentak kepala kat dinding? tak elok la nanti.. makin teruk...." " biarlah... rasa kurang skets..." aku blur today... bukan today jekk from yesterday n day, day , day before... ntah berapa byk day lah... feel like giving up now... rasa nak berhenti kerja... kerja berlambak2... mati mati... next year tak nak buat tiket lagi... seriusly tak nak buat dah.. kasi lah org lain plak... kak ira ke sapa ke... maz ke... aku dah tak nak.... !!!!!!!!!!!! camne skang ni aku nak bangkit semula?? cos aku dah betul2 down sgt2... who can help me?? God.. please help me... please show me the way... macamne aku nak bangkit semula??????

No comments:

Post a Comment

Featured Post

TANDA DAN PENGALAMAN KEGUGURAN BAYI

Bulan April adalah bulan yang sepatutnya aku tunggu-tunggu... Mengikut pengiraan dari first Scan Ultrasound aku bakal melahirkan seorang an...