27.4.09

new life.. new challenging

hurmm lamanya tak tulis blog.. life pun dah byk berubah skang.. skang ni aku cuba plak berniaga.. berniaga online baru jekk 2-3 hari.. tapi berniaga kat bazaar tu.. dah sebulan.. teruk lah sales aku kat situ... mati.. kawasan tu dah mati... duit yg aku labur habis lebur mcm tu saja... tapi aku tak nak lah patah semangat... walaupun skang duit modal dah lebur.. aku cuba jugak lah.. ishhh.. kadang2 fikir hidup mcm dulu lagi senang... masing2 keje... hujung bulan ada duit nak bayar semua bil... walaupun makan cukup2 tapi bil semua setel.. skang ni... aku keje sorang.. hubby meniaga.. pendapatan plak ngam2 bayar duit sewa tapak jekk so, tak boleh la nak ckap berapa sakitnya kehidupan aku... tapi tak pe... cos ini semua hanyalah dugaan yang maha esa untuk menguji hambanya untuk terus beribadah kepadanya.. aku percaya apa yang berlaku akan ada hikmah dan kebaikannya.. cuma kita perlu sabar jekk.. insyallah.. amin... hubby aku dok kesana sini cari penganjur yang menganjur tapak bazar.. tak kira lah mana2 tapak bazar pun akan aku pergi berniaga untuk mecari sesuap nasi kami sekeluarga... aku bangga dapat suami spertinya... tak kira penat lelah.. tak kira susah atau senang.. dia tetap berusaha... cuma bila tak de duit ni memang tension lah... aku harap2... kehidupan aku sekeluarga akan berubah suatu hari nanti.. insyallah kejayaan akan tiba tak kira lah lambat atau cepat... semoga allah merahmati keluarga bambang taufik dan diperluaskan rezekinya sebesar besarnya....... amin.....

No comments:

Post a Comment

Featured Post

TANDA DAN PENGALAMAN KEGUGURAN BAYI

Bulan April adalah bulan yang sepatutnya aku tunggu-tunggu... Mengikut pengiraan dari first Scan Ultrasound aku bakal melahirkan seorang an...