22.12.10

BERDOSANYA AKU...

berdosanya aku melukakan hati seseorang yang amat aku sayangi
berdosanya aku andai aku telah mengabaikannya
berdosanya aku kerana aku telah mengecewakanya
berdosanya aku andai aku tidak menjalankan tanggungjawabku dengan baik
berdosanya aku andai aku telah mensia-siakannya
tidak aku bermaksud melukainya
tidak aku bermaksud mengabaikannya
tidak aku bermaksud mengecewakannya
aku yang bersalah, maafkan aku
berikanlah aku kesempatan
aku akan cuba memperbaiki
percayalah hatiku hanya milikmu
yakinilah aku, percayailah aku
sesungguhnya aku benar-benar menyesal
aku takut akan kehilanganmu
maafkan aku..
aku amat berdosa kepadamu..

No comments:

Post a Comment

Featured Post

TANDA DAN PENGALAMAN KEGUGURAN BAYI

Bulan April adalah bulan yang sepatutnya aku tunggu-tunggu... Mengikut pengiraan dari first Scan Ultrasound aku bakal melahirkan seorang an...